Araştırma Verimliliği

Pazar araştırmalarınızı planlamak ne işinize yarar?

Uluslararası pazar araştırması projeleri söz konusu olduğunda, birtakım zorluklarla karşılaşacağınızın farkındayız.

Her araştırma ve odak grubu, belirli kitlelere hitap eden bir içeriğe sahip olmalıdır. Her demografik gruba özel terminoloji, ses tonu, ses uyumu ve teknik terimler bulunmalıdır. Eğer araştırma online ise, teknik konular da dikkate alınmalıdır.

Birden fazla anketi birden fazla ülkede aynı anda gerçekleştiriyorsanız, projenin çeviriye ilişkin lojistiğini yönetmek oldukça zamanınızı alabilir.

Bu yüzden pazar araştırması yapan müşterilerimize uluslararası dil bariyerlerini aşmaları için proaktif ve entegre bir yaklaşım sunuyoruz. Deneyimli dil uzmanlarımız, projenin başladığı andan itibaren, saha çalışması hazırlığından analize kadar araştırma döngüsünün bir parçası olarak çalışırlar.

Ayrıca, XML dosyalarının iş akışı ve süreç otomasyonuna ilişkin en iyi uygulama yöntemleri konusunda size önerilerde bulunabiliriz.

Peki, baştan sona yönetilen, tamamen entegre olan bu yaklaşım size ne sağlıyor? Operasyonel verimlilik, daha düşük maliyet ve daha kısa sürede pazarlama.

Language Connect’in uluslararası pazar araştırmanızda dil lojistiğini nasıl düzenleyebileceğini görmek için bize ulaşın.

62 %

Global olarak online nüfusun %62'si, geçtiğimiz yıl internetten en az bir kere alışveriş yaptı (Ipsos)

Müşterilerimize nasıl yardımcı olduğumuzu görmek için olay incelemelerimize göz atın

Olay incelemelerimize göz atın

İlgili Hizmetler

Anketler

Görüntüleyin

Açık Uçlu Kodlama

Görüntüleyin

Deşifre

Görüntüleyin

Odak grupları

Görüntüleyin